Od 2009 roku zajmujemy się wizualnym aspektem marki. Projektujemy i porządkujemy wszystkie graficzne wystąpienia marki.
Naszym celem jest przełożenie kluczowych komunikatów naszych klientów na niezapomniany i czytelny język wizualny. Tak więc design nie jest celem samym w sobie, ale ma za zadanie wizualizować charakter marki oraz zapewnić czytelną komunikację.
Bartosz Skwarek
właściciel Laboratorium Design, Absolwent ASP w Katowicach, doktorant na Wydziale Form Przemysłowych ASP w Krakowie. Nauczał w Pracowni Tożsamości Wizualnej katowickiej ASP. Od 2009 roku prowadzi studio Laboratorium Design. Autor grafiki reklamowej, strategii wizerunkowej kilkudziesięciu firm działających na rynku polskim i zagranicznym.
Ważniejsze realizacje: system informacji wizualnej szpitala dla Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu, projekty graficzne oraz strona www dla Konsulatu Republiki Chile, projekty katalogów wystawowych dla Galerii Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach, projekty kalendarzy dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego, materiały marketingowe dla CTL Logistics, projekty oznakowania budynków dla firmy deweloperskiej BDInwestor, projekty oznakowania lokomotyw dla DB Schenker, Kolprem, Inter Chem Trading, materiały marketingowe dla CTL Haldex S.A. Autor kilkunastu wdrożonych stron www oraz ponad 60 wdrożonych projektów logo i systemów identyfikacji wizualnej.
co robimy?
Odnajdujemy ideę, która najlepiej odzwierciedla najważniejsze wartości marki, z punku widzenia właściciela i odbiorców. Transponujemy ideę na język wizualny tworząc czytelną, spójną i unikalną komunikację wizualną.
Dyscypliny:
Strategia komunikacji marki
Branding / Rebranding
Identyfikacja wizualna firm
Nazewnictwo / opracowanie tekstów
Logo / logotyp / symbol
Projektowanie komunikacji wizualnej
Systemy informacji kierunkowej
Oznakowanie budynków i środków transportu
Strony www i aplikacje mobilne
Druki, produkcja nośników i gadżetów reklamowych
Branding / Rebranding
Identyfikacja wizualna firm
Nazewnictwo / opracowanie tekstów
Logo / logotyp / symbol
Projektowanie komunikacji wizualnej
Systemy informacji kierunkowej
Oznakowanie budynków i środków transportu
Strony www i aplikacje mobilne
Druki, produkcja nośników i gadżetów reklamowych
jak pracujemy?
1. Analiza i strategia marki
Tożsamość jest wartością, stanowi punkt wyjścia działań wizerunkowych. Analiza pozwoli nam zrozumieć istotę działalności, mocne strony, cele i możliwości, tak aby właściwie zaprezentować markę na rynku.
2. Projektowanie komunikacji
Przekładamy strategię na komunikację werbalną: nazwę, motto, slogany oraz język wizualny zachowując czytelność idei przewodniej. Projektujemy symbole, logo, kolorystykę marki, liternictwo firmowe, wzorce komunikacji wizualnej.
3. Projekty nośników
Rozwijamy komunikację marki na wybrane nośniki, tradycyjne oraz cyfrowe. Spójny system wizualny utrwala wizerunek i wzmacnia rozpoznawalność.
4. Dokumentacja projektu
Opracowujemy podręcznik standardów - ściśle określone
reguły prawidłowego zastosowania i modyfikacji elementów projektu.
5. Wdrożenie
Przedstawiamy ofertę na wdrożenie wykonanych
projektów. Autorski nadzór nad produkcją oraz stała współpraca z firmami partnerskimi są gwarancją jakości oraz konkurencyjnych cen.
Przedstawiamy ofertę na wdrożenie wykonanych
projektów. Autorski nadzór nad produkcją oraz stała współpraca z firmami partnerskimi są gwarancją jakości oraz konkurencyjnych cen.
w czym możemy pomóc?
Przy obecnej konkurencji, ilości wysyłanych do nas informacji, kluczowe stało się dotarcie do odbiorcy i przekonanie go o wartości wytwarzanych dóbr.
Korzyści dla Twojej marki:
- czytelny profil firmy i jej usług
- wzrost wartości firmy i jej produktów w oczach klientów
- odróżnienie od konkurencji
- lepsza rozpoznawalność firmy
- wiarygodność, wzrost zaufania odbiorców
- eksponowanie mocnych stron firmy
- wzrost motywacji wśród pracowników, poczucie misji
- ograniczenie kosztów na reklamę
- wzrost wartości firmy i jej produktów w oczach klientów
- odróżnienie od konkurencji
- lepsza rozpoznawalność firmy
- wiarygodność, wzrost zaufania odbiorców
- eksponowanie mocnych stron firmy
- wzrost motywacji wśród pracowników, poczucie misji
- ograniczenie kosztów na reklamę
kiedy jesteśmy potrzebni?
Ciągłe zmiany na rynku, jak i zmiany wewnątrz samej firmy, wymuszają weryfikację swojego wizerunku, tak aby był zgodny ze stanem obecnym. Jesteśmy pomocni wszędzie tam, gdzie komunikacja marki nie przekazuje faktycznych wartości i aspiracji:
- początek działalności firmy,
- fuzje lub przejęcia firm,
- przestarzały lub niespójny wizerunek,
- rozwój firmy,
- rozwój usług lub produktów,
- zmiana charakterystyki klientów,
- otwarcie się na nowe rynki.
gotowy na rozwój marki?
Porozmawiajmy. To do niczego nie zobowiązuje.
+48 601 683 599
Swój wizerunek powierzyli nam: