Od 2009 roku zajmujemy się wizualnym aspektem marki. Projektujemy i porządkujemy wszystkie graficzne wystąpienia marki. 
Naszym celem jest przełożenie kluczowych komunikatów naszych klientów na niezapomniany i czytelny język wizualny. Tak więc design nie jest celem samym w sobie, ale ma za zadanie wizualizować charakter marki oraz zapewnić czytelną komunikację.​​​​​​​
Bartosz Skwarek
właściciel, dyr. zarządzający. Absolwent ASP w Katowicach, doktorant na Wydziale Form Przemysłowych ASP w Krakowie. Nauczał w Pracowni Tożsamości Wizualnej katowickiej ASP. Od 2009 roku prowadzi studio Laboratorium Design. Autor grafiki reklamowej, w tym ponad 50 wdrożonych projektów logo i systemów identyfikacji wizualnej.
Ważniejsze realizacje: system informacji wizualnej dla Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu, strona www Konsulatu Republiki Chile, projekty katalogów wystawowych dla Galerii Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach, materiały marketingowe do sprzedaży Terenów Inwestycyjnych przy S1 w Sosnowcu dla CTL Logistics. Projekty oznakowania lokomotyw dla DB Schenker, Kolprem, Inter Chem Trading. Logo SKOK Piast, logo Windy City Aviation z Chicago (wygrana w konkursie z liczbą ponad 700 nadesłanych projektów z całego świata) i inne.
co robimy?

Strategia marki
Nazewnictwo / opracowanie tekstów
Logo / logotyp / symbol
Systemy identyfikacji wizualnej
Projektowanie graficzne
Systemy informacji kierunkowej
Oznakowanie budynków i środków transportu
Strony www i aplikacje mobilne
Druki, produkcja nośników i gadżetów reklamowych


jak pracujemy?

1. Analiza i strategia marki
Tożsamość jest wartością, stanowi punkt wyjścia działań wizerunkowych. Analiza pozwoli nam zrozumieć istotę działalności, mocne strony, cele i możliwości, tak aby właściwie zaprezentować markę na rynku. 

2. Projektowanie komunikacji
Przekładamy strategię na komunikację werbalną: nazwę, motto, slogany oraz język wizualny zachowując czytelność idei przewodniej. Projektujemy symbole, logo, kolorystykę marki, liternictwo firmowe, wzorce komunikacji wizualnej.

3. Projekty nośników
Rozwijamy komunikację marki na wybrane nośniki, tradycyjne oraz cyfrowe. Spójny system wizualny utrwala wizerunek i wzmacnia rozpoznawalność.

4. Dokumentacja projektu
Opracowujemy podręcznik standardów - ściśle określone
reguły prawidłowego zastosowania i modyfikacji elementów projektu.


5. Wdrożenie
​​​​​​​Przedstawiamy ofertę na wdrożenie wykonanych
projektów. Autorski nadzór nad produkcją oraz stała współpraca z firmami partnerskimi są gwarancją jakości oraz konkurencyjnych cen.
w czym możemy pomóc?

​​​​​​​Przy obecnej konkurencji, ilości wysyłanych do nas informacji, kluczowe stało się dotarcie do odbiorcy i przekonanie go o wartości wytwarzanych dóbr. 

Korzyści dla Twojej marki:
- czytelny profil firmy i jej usług
- wzrost wartości firmy i jej produktów w oczach klientów
- odróżnienie od konkurencji
- lepsza rozpoznawalność firmy
- wiarygodność, wzrost zaufania odbiorców
- eksponowanie mocnych stron firmy
- wzrost motywacji wśród pracowników, poczucie misji
- ograniczenie kosztów na reklamę


kiedy jesteśmy potrzebni?

Ciągłe zmiany na rynku, jak i zmiany wewnątrz samej firmy, wymuszają weryfikację swojego wizerunku, tak aby był zgodny ze stanem obecnym. Jesteśmy pomocni wszędzie tam, gdzie komunikacja marki nie przekazuje faktycznych wartości i aspiracji:

- początek działalności firmy,
- fuzje lub przejęcia firm,
- przestarzały lub niespójny wizerunek,
- rozwój firmy,
- rozwój usług lub produktów,
- zmiana charakterystyki klientów,
- otwarcie się na nowe rynki.
gotowy na rozwój marki?
Porozmawiajmy. To do niczego nie zobowiązuje.
+48 601 683 599

Swój wizerunek powierzyli nam:
Back to Top