Poznajmy się.
Od 2009 roku zajmujemy się wizualnym aspektem marki. Projektujemy i porządkujemy wszystkie graficzne wystąpienia marki.
Naszym celem jest uchwycenie istoty marki, dlatego zaczynamy od dokładnej analizy i zrozumienia problemu, zdefiniowania kluczowych wartości, historii, misji i wizji firmy, badania rynku i konkurencji. Dopiero wtedy przechodzimy do fazy projektowania graficznego, ponieważ wierzymy, że właściwe zrozumienie problemu jest kluczem do znalezienia odpowiedniego rozwiązania.
Tożsamość wizualna, czyli graficzny obraz firmy stanowi niezwykle istotne narzędzie w budowaniu silnej marki. Dobrze zaprojektowana tożsamość wizualna sprawia, że firma staje się rozpoznawalna, buduje zaufanie, przekazuje właściwe wartości i idee, przez co jest właściwie rozumiana. Jest to niezbędne, aby osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku, gdzie wiele produktów i usług wydaje się być do siebie podobnych, a decyzje zakupowe coraz częściej są podejmowane ze względów emocjonalnych.
Wierzymy, że dobrze zaprojektowana tożsamość wizualna pozwoli wyróżnić Twoją markę i przyciągnie uwagę klientów, co wpłynie na sukces Twojego biznesu. Dlatego chcemy pomóc Ci w budowaniu mocnej i trwałej tożsamości wizualnej, która pozwoli osiągnąć zamierzone cele i zyskać zaufanie klientów.
Co robimy?
- Strategia marki
- Nazewnictwo / opracowanie tekstów
- Logo / logotyp / symbol
- Systemy identyfikacji wizualnej
- Projektowanie graficzne
- Systemy informacji kierunkowej
- Oznakowanie budynków i środków transportu
- Strony www i aplikacje mobilne
- Druki, produkcja nośników i gadżetów reklamowych
W czym możemy
pomóc?
Przy obecnej konkurencji kluczowe stało się dotarcie do odbiorcy i przekonanie go o wartości wytwarzanych dóbr.
Korzyści dla Twojej marki:
- czytelny profil firmy i jej usług
- wzrost wartości firmy i jej produktów w oczach klientów
- odróżnienie od konkurencji
- lepsza rozpoznawalność firmy
- wiarygodność, wzrost zaufania odbiorców
- eksponowanie mocnych stron firmy
- wzrost motywacji wśród pracowników, poczucie misji
- ograniczenie kosztów na reklamę.
Kiedy możemy być
potrzebni?
Ciągłe zmiany na rynku, jak i zmiany wewnątrz samej firmy, wymuszają weryfikację swojego wizerunku, tak aby był zgodny ze stanem obecnym. Jesteśmy pomocni wszędzie tam, gdzie komunikacja marki nie przekazuje faktycznych wartości i aspiracji:
- początek działalności firmy,
- fuzje lub przejęcia firm,
- przestarzały lub niespójny wizerunek,
- rozwój firmy,
- rozwój usług lub produktów,
- zmiana charakterystyki klientów,
- otwarcie się na nowe rynki.
- fuzje lub przejęcia firm,
- przestarzały lub niespójny wizerunek,
- rozwój firmy,
- rozwój usług lub produktów,
- zmiana charakterystyki klientów,
- otwarcie się na nowe rynki.
Proces
01. Analiza i strategia marki
01. Analiza i strategia marki
Tożsamość jest wartością, stanowi punkt wyjścia działań wizerunkowych. Analiza pozwoli nam zrozumieć istotę działalności, mocne strony, cele i możliwości, tak aby właściwie zaprezentować markę na rynku.
02. Projektowanie komunikacji
Przekładamy strategię na komunikację werbalną: nazwę, motto, slogany oraz język wizualny zachowując czytelność idei przewodniej. Projektujemy symbole, logo, kolorystykę marki, liternictwo firmowe, wzorce komunikacji wizualnej.
03. Projekty nośników
Rozwijamy komunikację marki na wybrane nośniki, tradycyjne oraz cyfrowe. Spójny system wizualny utrwala wizerunek i wzmacnia rozpoznawalność.
04. Dokumentacja projektu
Opracowujemy podręcznik standardów — ściśle określone reguły prawidłowego zastosowania i modyfikacji elementów projektu.
05. Wdrożenie
Przedstawiamy ofertę na wdrożenie wykonanych
projektów. Autorski nadzór nad produkcją oraz stała współpraca z firmami partnerskimi są gwarancją jakości, oraz konkurencyjnych cen.
projektów. Autorski nadzór nad produkcją oraz stała współpraca z firmami partnerskimi są gwarancją jakości, oraz konkurencyjnych cen.
Etapy projektu
1. Kontakt z Klientem, wstępne zarysowanie problemu, określenie zakresu prac i budżetu.
2. Wystawienie zlecenia, opłacenie faktury (zadatek 35% wartości zlecenia)
3. Wysłanie ankiety do klienta
4. Analiza działalności na podstawie odpowiedzi, research rynku.
5. Opracowanie koncepcji strategii wizerunkowej, zdefiniowanie idei przewodniej marki
6. Wizualizacja idei, opracowanie koncepcji graficznych logo i systemu, testowanie koncepcji.
7. Prezentacja wybranych projektów (ilość do ustalenia) w tym rekomendowany.
8. Wybór projektu
9. Rozwinięcie projektu i korekty, dopracowanie graficzne logo oraz projekt nośników.
10. Przygotowanie plików wdrożeniowych i oferty wdrożenia
11. Wdrożenie lub przekazanie plików wdrożeniowych
10. Dokumentacja projektu (księga znaku), przeniesienie autorskich praw majątkowych
gotowy na rozwój marki?
Porozmawiajmy. To do niczego nie zobowiązuje.
+48 601 683 599
Swój wizerunek powierzyli nam: